29 Mayıs 2012 Salı

FOTD

 Aslında günün makyajı denemez,deneme amaçlı yaptığım birşeyler diyelim... Perşembe akşamı
arkadaşımın kınasında yapmayı planladığım makyajlardan biri,eksikleri var tabii,ben daha çok göze focusladım :) Elbisem zümrüt yeşili iddialı bir renk,takılarım dore,ayakkabım dore olunca makyajımı çok yoğun tutmamaya karar verdim.Ama bu sefer de çok sade oldu,ben de gel liner ekledim.Düzgün çekemedim ger.i ama zaten rahat bir ayna karşısında yapmadım,biraz daha ince ve kuyruğu biraz daha yukarıdan bir liner çekerim sanırım...

 Gözümde the balm nudetude palet, toofaced eyeshadow base, inglot gel eyeliner no:90 ve inglot kaş pudrası var,rimel olarak estee lauder sumptuous extreme kullandım,göz altımda rimmelin sıvı kapatıcısı var.



 Yüzümde nars sheer matte fondoten,laura mercier transparan setting pudra,nars albattros-orgasm ikilisi var.Dudaklarımda ise yeni favorim bir sonraki kampanyada satışa çıkacak avon anew serisi rujlardan yeni bir renk var.
Siz nasl buldunuz?Renk olarak neler önerirsiniz o akşam için?Yada makyaj olarak?Yorumlarınızı bekliyorum :)

2 yorum:

guzelliknehri dedi ki...

Far tonları çok güzel olmuş bence, daha belirgin bir şekilde eyeliner da çekilirse süper olur :) şeftali tonlarında allık ve rujda tamamlar, zaten bu hali de çok hoş görünüyor :)

merqure dedi ki...

çok teşekkür ederim,daha farklı bir makyaj yaptım kına gecesinde ama dediğiniz şekilde de deneyeceğim...