8 Mayıs 2012 Salı

Kısa Kısa...

22 nisan itibariyle bir TUSu daha arkamda bırakmış bulunuyorum,nasıl geçti derseniz,sevimli OSYM soruları 1 hafta sonra yayınladığı için sınavın %20 kadarını hatırlayamıyorum,hiçbirşey net değil.. Diğer sınava 4 ay var ve daha puanlarımız açıklanmadı ki puanlar açıkanacak,tercihler yapılacak yerleştirmeler açıklanacak ve yerleşemeyenler tekrar ders çalışmaya başlayacak...


Bilgisayarım bozulmuştu 2 ay önce,TUSa yeni çalışmaya başladığım için yaptırmaya vermedim,malum çok takılıyorum dersten kopmayayım hesabını yaptım :) TUS sonrası 2 hafta kadar İzmirde kaldım,TUSa girmek için gelen arkadaşlarla yada İzmirde asistanlık yapan arkadaşlarla görüştüm,kuzenlerimle takıldım,bol bol eğlendim.Memlekete dönünce de dedim ki bilgisayarım artık yapılsın,bol bol post gireyim,sitelere bakayım,izlemediğim dizilere devam edeyim :)

İzmiri özlemem diyordum ama bu kadar kapalı bir kışın ardından güneşi gördüm :) ya,özlediğimi fark ettim. Hele o Kıbrıs Şehitleri Caddesinden Kordona yürürken deniz kokusu ferah ferah geldi ya burnuma,burnumda tütmüş o deniz burnumda... Asistanlığımı İzmirde yapmayı çok isteyebileceğimi fark ettim ama sonra buistekten vazgeçmek zorunda olduğumu hatırladım çünkü erkek arkadaşım İzmirde yaşamıyor ve Nisan kontejyanlarında ne Ege ne de Dokuzeylül asistan alacak. Mecburi hizmetim Hakkariye çıktığı için gitmediğimden,eğitim-araştırma hastanesi de yazamayacağım,İzmir bu bahardan başka bahara beklemeyecek mecbur :(

Memlekete döndüğümde tartıyla tekrar görüştüm ve bu hiç hoşuma gitmedi! Geçen yaz başında binbir özveriyle verdiğim kilolarım daha da fazla olarak bana geri dönmüşlerdi! Bütün kış spor yapamamak + son 2 aydır sürekli koltuğa kemiklerim kaynaşıncaya dek oturmak da bunu kamçıladı.Önlem almanın vakti gelmil geçiyor dedim ve 3 gündür spor yapıyorum,yediklerimi pek düzene oturtamasam da hala,dikkat etmeye çalışıyorum. Burdan bir zayıflama günlüğü yazı dizisi mi oluştursam ne?

İzmirdeyken birkaç makyaj malzemesi alışverişi yaptım,malum bulunduğum şehirde kozmetik mağazalarının bir kısmı yok.Aldıklarımı en kısa zamanda paylaşacağım.

Sizlerden ne haber? Nasıl geçti vaktiniz bunca zamandır? Umarım herşey yolundadır herkes için...

Görüşürüz!!

Hiç yorum yok: