16 Mayıs 2012 Çarşamba

Lila Kutu Mayıs 2012

Bu ay kutum bana gelene kadar sorunlar yaşadım,kargo şirketini 1 gün boyunca evde oturup bekledim fakat ne gelen vardı ne de giden... Akşam not düşülmüştü yoğunluktan dolayı bugün teslim edilemedi diye.
Ertesi gün de normalde hep geldiği vakti 1 saat geçirince şubeye telefon açtım 2 gündür evde sizi bekliyorum diye,bana kuryenin yeni olduğunu söylediler,tabii iyice sıkıldım çünkü mesai bitimine birkaç saat vardı,eyvah dedim bugün de gelmeyecek. Kuryenin telefonunu verdiler,kurye önce orası benim bölgem değil dedi,sonra kutunuz bende dedi fln... 2 gündür sizin yüzünüzden işlerimi halledemiyorum evde bekliyorum diye biraz sitem ettim,bi saate getirdi kutumu,en sonunda!




Neyse... Mayıs kutusu nisana göre sönük kaldı bence. Ne olursa olsun makyaj malzemesi istiyorum ben,renkli kozmetik canavarıyım,makyaj meraklısıyım. Golden rose ruj testerlarını hiç içime sindiremedim bu yüzden,herhangi bir parfümeride de kurcalayabilirim ben bunları,hatta kurcalamadan aladabilirim,fiyatları indirimlerle çok uyguna geliyor zaten.

Şampuan da 10 ml,şöyle az miktarlı ürünleri 1 tane koymuyorlar mı (bakınız geçen ay neostrata yüz temizleyici) iyice soğuyorum,ne anlayacağım ben bu şampuandan tek kullanımda?

Kuru toz maske ilginç geldi,zamanım olduğunda deneyeceğim. Ozoxlive ilginç bir ürüne benziyor ama poşet testerdan nefret ediyorum!

Güneş kremleri 15er ml,yüz için çok iyi bir miktar ama vucüt için tek kullanımlık :(

Parfüm sample mayıs vanilyadan da çıkmıştı,talihsiz bir deneme işte!

Oje çıkarıcı mendil insanı diilim ben,aseton olacak pamuk olacak istediğim gibi çıkarıcam onları,oh,mis! Ama çantaya atmalık olabilir,bazen insan ojesinin soyulduğunu fark etmeyebiliyor,kurtarıcı olabilir dışarıdayken.

Sizin lila kutunuzdan neler çıktı? Memnun musunuz?

Hiç yorum yok: