5 Haziran 2012 Salı

Aveseena olive leaf&oat dry facial mask


Adı baya bi uzun :) olan bu maskenin adından dry facial mask yazdığı için kuru ciltler için geliştirilmiş sanılmasın,
dry kelimesi ise toz maske olmasından kaynaklanıyor.

Her ne kadar içindekilerle ilgili net bir ibare kutuda bulunmasa kutunun üzerindeki etikettekileri kesinlikle içeriyor,(rheolite nedir bir bilgi bulamadım),sanırım beyaz kil de var. Beyaz kil bildiğim kadarıyla daha hassas ciltlerde kullanılan kil çeşidi.

Küçücük bir kutu içinde 2 kullanımlık kadar bir toz geldi mayıs lila kutusunda. Yanında da ufak bir broşür nasıl hazırlanacağına dair. 2 kez kullandım fakat belirtmeliyim ki ben boynuma sürmedim,sadece yüzümde kullandım ve 2 kullanım için anca yetti. 2 tatlı kaşığı kadar toz ürünü porselen ve soğuk bir fincana boşalttım,ardından cıvık bir doku elde etmeyeceğim kadar,sanırım 1 tatlı kaşığından birkaç damla fazla soğuk süt ekledim,hem beslesin hem nemlendirsin hem de derinlemesine arındırıcı olsun diye. Sonra duştan çıkmış gözenekleri rahatlamış temiz yüzüme uyguladım göz ve dudak çevremden kaçınarak. 15dk kadar beklettim yani 20dk olmamıştır :) ve ılık suyla temizlemeden önce kuruyan kısımları parmaklarımla hafifçe ovarak peeling yaptım,her yer kurumuyor bu zaman zarfında fakat 15dk kadar dediği için yüzümdeki nemi götürmesin diye daha fazla bekletmedim. Daha sonra ılık suyla duruladım,yüzümden kolaylıkla aktı gitti...


Yorumlarıma gelirsem;

-Maske kesinlikle kuru ciltlere uygun değil,benim cildim kuru-karma yer yer de sıcaklardan dolayı o kuruluk gidip karmalık kalıyor diyebilirim,kuru olan yanak bölgeme daha sonra sürdüğümü yani yaklaşık 10 dk yüzümde beklediğini varsayarsak,kuru kısımları biraz kuruttu,ama gözenekleri temizledi mi? bence evet! Özellikle burun kenarı-yanak arası olan bölgede belirgin gözenekleri rahatlattı.

-Yüzünüzden ılık suyla akıp giderken cilde verdiği o kadife hissi uzun zamandır yaşamamıştım,sanırım cildi beslediği doğru. Duruladıktan sonra daha beyaz bir cildim vardı (içindeki pirinç tozundan kaynaklanıyor sanırım).



-Peeling gerçekten yapıyor.

-Kuru maske olması bir avantaj,kuru ürünlerde bakteriler daha yavaş üreyebiliyor çünkü.İstenilen içerikle hazırlanabilmesi de avantaj,cildin ihtiyacı her zaman aynı olmayabiliyor,temizlik ihtiyacı bile farklılaşabiliyor,mesela yoğun makyajlı bir hafta geçirilmişse daha yoğun temizleyici etki istenebilir gözenekleri daha iyi temizlemesi açısından.

-Maskenin ardından Bioderma Sensibio Mask uyguladım çünkü cildimin nemsiz kaldığını hissettim,yarım saat sonra sebamed facial gel (lrp effacler gel kullanıyorum normalde ama o yağlı ciltler için olduğundan yüzümü daha da hassaslaştırmasın diye sebamedi kullandım bu sefer) ile yüzümden maskenin fazlalığını akıttım ve cildime başka hiçbirşey sürmeden yattım,çünkü maskeyi göz çevreme de uygulayabiliyordum :) Sabah herhangi bir nemsizlik oluşturmamıştı.

Fiyatı 25gr için 53tl yazıyor ve bence biraz tuzlu,gönderilen kutunun üstüne 50ml yazıyor fakat gramajı yazmıyor,eğer 25gr dan 3-4 kullanımlık çıkıyorsa,ben bu parayı veremem. Maske iyi mi değil derseniz gayet iyi ama benim şu anki bütçemi aşar.

Hiç yorum yok: