13 Mayıs 2012 Pazar

Kumaş ve renk önerisi olan?

1 haziranda en yakın arkadaşımın düğünü var,nikah düğün sırasında olacak ve nikah şahidiyim. Bu gecede giymek için çok vitrin baktım,mağaza dolaştım ama içime sinen,aklıma yatan bir model bulamadım. Sonra aklıma aralık ayında aldığım burda dergisi geldi,oradan bir modeli diktirmiştim yeni yıl eğlencesinde giymek için ve gayet güzel olmuştu,şimdi de neden ordan bir mdoel olmasın dedim kendime ve yengeme dikip dikemeyeceğini sordum. Başta anlatımda bir kısmı anlamamıştı fakat önemsiz bir kumaşta biçip anlamadığı kısmı dikince anlaşıldı o kısım da.


Gelelim konumuza... Bu modeli seçmemdeki amaç, hem biraz oturaklı olsun hem 36-38 arası bedenden 42-44 arası bedene birden fırlayan vücudumu uzun etek boyu (topuklu ayakkabı ile daha uzun görüleceğim,170 im gerçi) daha da uzun göstersin, ön ve arkadaki gizli pile nedeniyle hafif gelen bolluğu fazlalıklarımı kamufle etsin , yarım kollu dikilecek ve bu kollar kendini birden salan kollarımı kamufle etsin gibi düşüncelerim var. Etek kısmı aşağı doğru hafif O şekline bürünüyor ama biz onu A şekline dönüştüreceğiz,böylece yürürken dalga dalga gelsin ve dans ederken sorun çıkarmasın.

1 haziran havaların çok sıcak olmadığı bir dönem olduğu için yarım kol sorun çıkarmaz sanıyorum. Fakat asıl sorun kumaşta, bu elbiseye 6m kadar gidiyor diyor dergide ve malzeme olarak ipek krep demiş ki metresini 40tl ile 60tl arası fiyat veriyorlar,yada herhangi bir dökümlü kumaş demiş. Yaz başında bu elbisede kullanılabilecek,elbiseyi ve havasını bozmayacak,fiyatı daha uygun kumaş önerileriniz var mı? Beyaz tenli olduğum ve kilo fazlam olduğu düşünülürse,bu yaza da uygun renk önerisi olan??


Elbisenin önündeki birbirine zincir halkası gibi geçmiş iki kuşak arkada kurdale gibi bağlanıp dikiliyor,istenirse kurdaleden sarkan parçalar yere kadar uzatılabiliyor,bu yüzden aşırı cafcaflı renklerle hediye paketine dönmeyi de istemiyorum.

Önerilerinizi bekliyorum kızlar...

Hiç yorum yok: