9 Mayıs 2012 Çarşamba

Lila Kutu Nisan

Ne zamandır kutu deneymek istiyordum fakat nedense fırsat olmamıştı yoğunluktan,aklıma geldiği zamanlarda üyelikler dolmuştu fln derken mart ayında nisan kutusuna üye olabildim.


Nisan kutusu benim ilk lila kutumdu,ne yalan söyleyeyim nisan vanilya club hesimetinden sonra kafamda soru işaretleriyle beklemeye başladım. Kutular ayın 15inda kargoya veriliyormuş,benimki ayın 16sı sabahı hala kargo merkezinde görünüyordu,daha bulunduğu şehre yola çıkmamıştı,meğer internet sitesine girmemişler yoğunluktan dolayı :)

Ayın 16sında kutum elimdeydi,paketi açınca çok hoş bir kutuyla karşılaştım,rengi,sağlamlığı...İçi de olabildiğince doluydu ve ürün yelpazesi genişti.

Biliyorum birçok blogda gördünüz bu kutuyu,ben biraz geciktim açıkçası :) Fakat ben de kullandıklarımı yorumlayarak gideyim postumda,belki affettirici olabilirim ;)


 Dermosilver gümüş iyonlu duş jeli(25ml) : Kullanınca öyle aman aman bir etkisini görmedim açıkçası,yani şimdiki ürünümden vazgeçirmedi beni,hoş kokulu bir ürün,yapısı yumuşak cildi kurutmuyor.

Neostrata spf 15 nemlendirici krem(10ml) ; Bu krem yapısı itibariyle çabuk emilen,benim yağlı-karma-hassas cildimi kusturmayan ve küstürmeyen bir krem oldu,sevdim,elimdeki kremler bitince orjinalini almayı düşünebilirim.

Activin - T Hot ve Cut içecekler : birer kullanımlık zayıflama içecekleri,tadları güzeldi fakat orjinal boyunu almayı düşünür müyüm,bilemiyorum.

Petal Fresh Organic Rosemary şampuan(60ml) : Ahh dedim ilk görüşte,şampuanımı değiştirmeyi düşünüyordum,hem de organic iyi oldu çıkması,fakat 60 ml gibi ufacık bir şişe benim belimde saçlarıma ne kadar yeter ki fikir versin... Sonra duşta anladım ki az bir miktarı yetiyor saça. Bu şişeden yaklaşık 10 yıkamalık şampuan çıktı saçlarıma. İlk birkaç kullanımda saçlarınız açılmıyor gibi geliyor,fakat ben saç kremi kullanmam ve duş sonrası saçlarıma mutlaka açıcı sprey yada yağ kullanırım. Neyse,çok yoruma girmeyeyim,orjinal boyunu aldım başka postta yorumlayacağım ;)

Kutunun 2 tam boy sürprizi ardell takma kirpik ve inglot ojeydi. Takma kirpik kullanmamış fakat denemeyi isteyen bana süper bir ürün oldu. İnglottan da birçok malzemem vardı fakat ojesini hiç denememiştim.974 numara.

Diğer malzemeleri kullandıkça yorumlayacağım.

Bence nisan lila kutu gerçekten amacına hizmet eden bir kutu oldu,fiyat7performans açısından vanilyayı solladı.



Hiç yorum yok: