16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bioderma Sensibio Light Soothing Cream






Makyajı çok sevip uğraşmaya pek zamanım olmayınca yapmadığımı fakat cilt bakım rutinimi hiç atlamadığımı göz önüne alırsam,size cilt bakımıyla ilgili bahsetmem gereken çok şey olmalı sanki...


Bugünkü tanıtacağım krem Bioderma Sensibio serisinden. Sensibio serisi hassas ciltler için düşünülmüş bir seri. Cildin dış etkilerden etkilenebilme özelliğini en aza indirmeye yardımcı oluyor. Kremin arkasındaki açıklama yazısı bu şekilde.


Yapısı sütten biraz daha kıvamlı,kolay emiliyor ama üzerine makyaj için bikaç dk beklemeniz uygun olur.


Gelelim benim yorumlarıma ; benim cildim karmakarışık bir yapıda,hoş hangimizin doğru düzgün hiç uğraştırmayan cildi var ki... Bu krem tam kışın cildim soğuktan nemsiz kaldığı ve hassaslaştığı zamanda imdadıma yetişmişti,o sıralarda cildim hassas,karmadan kuruya dönük bir haldeydi. Cildimi yatıştırdı,nemsizliğini giderdi,rahatlattı. Fakat yaz geldiğinde kullanmaya kalkıştığımda cildim tamamen karmaya dönmüştü ve cildime fazla geldi,yağlanma yaptı. Bakmayın light dediğine aslında normal bir krem benim cildim için. Fakat yazın da karma ciltliler yanağında kullanabilir diye düşünüyorum,T bölgesine sürmemek kaydıyla. Her iki durumda da herhangi bir allerji,sivilce vs. oluşturmadı. 6m ibaresi olmasına rağmen 1 yıldan daha uzun süre oluyor açalı  fakat hiçbir kötü etki oluşturmadı,bozulma emaresi yok,bu benim titizliğimden de kaynaklanıyor olabilir,kremi hemen elime alır kapağını bekletmeden kapatır buzdolabında kutusunda saklarım çünkü. İçinde çok az kaldı muhtemelen 3-5 kullanım yeter anca. Yani uzun zaman dayanıyor,gerçi ben uzun süre aynı ürünü kullanamıyorum,cildimin ihtiyacına göre elimdekileri değerlendiriyorum.
Bitince alır mıyım? Alırım fakar mevsimin kışa dönmesi gerekli. :)


Bu da içerik listesi,merak edenler için :)

Hiç yorum yok: