28 Haziran 2012 Perşembe

Eczanemizde.com alışverişi

Bir kısmı bitenlerin yerine alındı,bir kısmıysa değişen havayla cildimin de değişmesi nedeniyle ihtiyaçtan...






Sebamed yüz-vücut için likit temizleyici 1000ml
Sebamed kepeği önleyici şampuan 500ml
Sebamed dudak bakım stiği spf 30
Sebamed el ve tırnak balsamı 75ml
La roche posay toleriane yüz yıkama kremi 125ml
La roche posay toleriane fluid nemlendirici 40ml
La roche posay termal su 150ml ; La roche posaylar termal su hediyeli kofre halindeydi,çok uyguna gelmiş oldu.


Alışverişimi eczanemizde.com dan yaptım,şu anda bu ürünlerin piyasadaki en uygun halini bu site barındırıyor. 


Müşteri hizmetleri iyi,zaten online yardım da alabiliyorsunuz siteden,benim aklımda birkaç soru olunca telefonumu istediler,akabinde hemen arandım,konuştuk. Siparişimi dün 14.00 civarı verdim,bugün 13.00 sularında elimdeydi,şehirdışından gelen bir paket için hız mükemmel.


Sample boy denemek istediğim birkaç ürün istemiştim fakat pek dikkate alınmamış sanırım,göz kremim bitmek üzereydi ve lrp yada avene yada nuxe denemek istiyordum,bunu belirtmiştim fakat kutudan herhangi birşey çıkmadı :( Aynı şekilde avene in cleanence serisinin yüz yıkama jeli ve cildime uygun kremini istemiştim,jel geldi fakat krem yok,onun yerine sebamed likit numune yollamışlar fakat ben zaten 1000ml boyunu aldım bu alışverişimde,gereksiz bir numune olmuş. Güneş koruyucumun da bitmek üzere olduğunu,cildime uygun avene,lrp yada bioderma numune yollamalarını,çok açık tenli olduğum için yüksek spf içermesini belirtmiştim,bioderma max 50+ yollamışlar fakat koyu renk olanını,bunu da deneyemeyeceğim maaleseten rengimi belirtmeme rağmen böyle gelmesi üzdü biraz. Keşke bunun yerine renksiz olanını ve avene ve lrpden de cildime uygun birer numune yollansaymış. Yani site tester konusunda biraz zayıf kaldı benim için,şu aralar değiştireceğim,ihtiyacım olan 2 şeyi de yollamamışlar :(

Siteyi tavsiye ederim arkadaşlar,hız ve fiyat açısından mükemmel,fakat tester konusunda pek beklentimi karşılayamadı,bu da benim şansım deyip geçeyim.

Yorumlamamı istediğiniz ürünler olursa yorum bırakmanız yeterli.

Hiç yorum yok: