11 Haziran 2012 Pazartesi

Ben Bu Aralar...

Nisanda girdiğim TUS
maalesef istediğim yeri kazanmamı sağlayacak derecede şanslı geçmedi,şans diyorum çünkü bu sınavda şans da çok önemli,zaten istediğim bölüm birçok gidebileceğim şehirde kontejyan açmamıştı :(

Eylül TUSuna hazırlanıyorum,tekrar dershaneye başladım,iki sınav arasında 3 ay olduğu için dersleri yetiştirmeye çalışıyorlar,resmen herşey rüzgar gibi geçiyor,ders çıkışı kantindeki hallerimiz çok komik oluyor,kantinci bir çiftimiz var,kahve termosumu ağzı kapalı bir şekilde önlerine sürdüm ve beklemeye başladım,onlar da bana bakarak beklemeye başladı,birşey söylememişim termosun kapağını açmamışım ne istediğim belli diil :) alıştılar bana artık :)

Yine TUS... Dün 3 kitaba 170 tl verdim,dersler işlendikçe tamamlayacağım seriyi,totalde 570tlcik vericiim 2 ay içinde. O paralarla ne kozmetikler alır,ne kumaşlar alıp yengeme istediğim tarzda şeyler diktirirdim ben! Ah kariyer ahh!!!

Hava çok sıcak,klima bozuk,tüm gün evde oturup ders çalışmam lazım ama konsantrasyon da motivasyon da yerlerde! Camları açıp vantilatör çalıştırıyorum,komşunun çocuğu tüm gün sokakta bağırınıp duruyor,uyarsam yada rica etsem fark etmez hemen garip bir tavra bürünüyorlar, denilecek şey belli "doktor olmuş ama adam olamamış,kendini birşey sanıyor şuna bak bir çocuğa tahammülü yok!" vs vs... Sabır ve psikolojik savaş da veriyorum herşeyin yanında. Ben şimdiye kadar böyle bağırabilen bir çocuk görmedim,hiç mi bozağın tahriş olmaz,hiç mi sesin kısılmaz!

Burda dergisinde beğendiğim,casual modeller var yazlık,bir ara kumaş almaya gidebilirsem birkaçını yengeme diktirmeyi düşünüyorum,geçen yaz aldığım hiçbir elbiseme sığamıyorum maalesef bu kış sınava çalışırken aldığım kilolardan. Kilo verme olayları nasıl derseniz,bu sıcakta evin içinde koşu bandını kullanamıyorum,yakınlarda da park yok yürüyebileceğim,yani spor adına birşey yapamıyorum ve spor yapmayınca da yemeğimi kıssam da pek kilo veremiyorum,bütün gün oturduğumu düşünürsek...

Yüz için güneş kremi almayı düşünüyorum ama acil değil,lancester var şu anda,ama yazın karma-yağlı cildim olduğundan parlama yapıyor maalesef,mat tutan bir güneş kremi önerisi olan var mı? Günlük kullanılabilecek,yorgun olduğumda renk tonumu düzenleyecek renkli nemlendirici de olabilir fakat yüksek korumalı olmalı.

Benden bu kadar şimdilik.

Siz neler yapıyorsunuz?

Hiç yorum yok: