17 Temmuz 2012 Salı

Lila Kutu Temmuz


Bu ayki kutu da dün elime ulaştı,memnun kalanı da var,
sevmeyeni de. Ben ise ikisine de giriyorum.

Göz kremi arayışındayken nem veren bir göz kremi yollamaları çok güzel denk geldi fakat tüpün içi boş,bildiğiniz boş! 3ml lik tüpten en az 20 kullanım çıkar,ben 1 kullanımlığı anca çıkardım ama kullanamadım,içim rahat etmedi çünkü tüpün kapağı fazlaca sıkılmıştı ve de açtığımda deliğin etrafının bulaşık olduğunu ve de bulaşmış da silinmiş gibi olduğunu gördüm,çok can sıkıcı.

Clarins göz kremi 5ml numunasi,spf 50,deneyip yorumlayacağım.

Clarins anti selülit jel, 100ml

Acnecinamide yüz yıkama jeli ve yüz kremi testerları,poşet tester sevmiyorum

Deniz minerali,deniz çamuru maskesi

Ve meşhur marka diye nalatılan chris farrell ama ne maskara ne allık nede ruju var :( buna da çok canım sıkıldı açıkçası,ben siyah kalem kullanan biri diilim,çoook nadirdir ve avon süper shock yeter muhtemelen daha 5 yıl daha bana,göz içine çekerim nadiren çünkü.Bu kaleminse cildimde bile kalıcılığı yok!Ayrıca maskaraya bayılan,allığa bayılan,ruja bayılan biri olarak siyah göz kalemi gerçekten hayal kırıklığı.Hayır anlamadığım,mail yollamışlar yetişmediği için bazılarınızın kutusunda olamayacak diye,bi iki gün daha geç verseydin kargoya ben beklerdim avrupadan gelen kargonuzu? Bazılarının kutusunda diğer bahsettiklerimin çıkması çok canımı sıktı açıkçası.

Son olarak da doğal deodorant mendili ve kan şekerini düşürücü bitki çayı,zaten hipoglisemim var,ayrıca kan şekerini düşürmek gerekirse doktor kontrolünde olmalı kesinlikle!


Hiç yorum yok: