18 Haziran 2012 Pazartesi

Lila Kutu Haziran


 Sonunda haziran kutusu da kapımızı çaldı! Ayın 15inde
gelmesi gereken kutular gecikmeli de olsa elimize ulaştı.



Öncelikle kutuyu değiştirmişler,kumaş kaplı halinin yerini sert karton almış.Bence kumaş kaplı  daha güzel ve kullanışlıydı,bunları üst üste koyunca kayacaklar maalesef. İçerik olarak ise bana çok zayıf geldi bu ay.


HC nin şampuan ve saç kremi poşet testerları - belime kadar olan saçlarımı bir kez bile yıkayamam muhtemelen bu yüzden değerlendirme bile yapamayacağım-.



Doğal sabun; sabun bildiğiniz erimiş sıcak kutunun içinde,fotoğrafta da yansıtmaya çalıştım elimden geldiğince.


AveSeena yüz kremi, çok ufak ve yoğun görünüyor,sıcaklarda karmadan yağlıya dönen cildime muhtemelen kullanamayacağım.
Haules-baumesler,yine poşet!
Rare blossom bronzlaştırıcı yağ - 20 ml, benim gibi güneşe çok hassas biri için çok manidar,sürer sürer cozurdamaya çıkarım artık sahile!


Ojeli takma tırnak; 7 güne kadar kalıcıymış ama bu yaz sıcağında sürekli duş alındığı düşünülürse 7 gün kalamaz onlar tırnakta,zaten 7 günde de sıkılırım ben,keşke bunların yerine oje gelseymiş.
Azzaro ve Ferrari erkek parfüm testerları.


Bu kutu tamamen hayal kırıklığı oldu benim için,geçtiğimiz ay da zayıf kalmıştı ama bu ay tam bir fiyasko,içinde deneyebileceğim 1 ürün bile yok!
Sizin Lilanızdan neler çıktı bu ay?Memnun kaldınız mı?



Hiç yorum yok: