7 Kasım 2012 Çarşamba

Pastel Oje - 22






Bu oje karamel alt tonlu bir nude,hafif sütlü kahveye de çalıyor aslında.İçinde
belli belirsiz simleri var,çoook minikler ama,pırıltı bile desek olur onlar için,çok yakından belli oluyorlar.elimdeki oje cumartesi akşamı sürüldü,salı akşamı fotoğrafı çekildi.İşaret parmağımın ucundaki itilme benden kaynaklanıyor,ojenin soyulması değil.Herhangi bir top coat yok.



Pazar günü açık sütlü kahve bir gömlek giymişken ve hazır tırnaklarım da uzunken süreyim dedim.Tırnak etlerimin kusuruna bakmayınız efendim,tırnak eti kesicimi bulamıyorum,yerine başka sipariş ettim bakalım ne kadar işe yarar oalcak.Bir de aranızda kışın tırnak kenarlarında yaraya dönüşen et çıkışmalarına (ilginç tabirler insanı merqure) çözüm bulan var mı?

Kuruma hızını pek bilemeyeceğim,2.katı sürüp yarım saat sonra yattım.2 katı da elimi korkak alıştırmayarak hafifça bol sürdüm. 2.resimde yüzük parmağımda 3. katı sonradan uyguladığım hali var size gösterebilmek için. 


Hiç yorum yok: