5 Kasım 2012 Pazartesi

Karışık Alışveriş

Son zamanlarda aldığm,çoğunun ihtiyaç olmadığı şeyler.
Sanırım artık bir PPAN olayına benim de girmem gerekli.



Oriflame satış danışmanı olunca bir sürü parfüm aldım,bu ay da gelecekler var,allah sonumu hayır etsin diyorum.Selülit kremiyse tamamen meraktan,aklımda başka bir markanınkini almak var ama bunu bitirmeden almayacağım.
Sebamedler eczanemizde.com dan,Q10 içerikli göz kreminin işini güzel yapan bir krem olduğunu okuyup meraktan aldım,şampuansa ihtiyaçtan.Yanında birkaç sebamed sample vardı ama fotoya koymayı unutmuşum,eczanemizde.com dan genel olarak memnunum.
Duşta ponza taşıyla ayaklarımı ovalamayı sevmiyorum,o yüzden solingenin bu ürününü aldım.Fırçaysa muhteşemçanta boyu da vardı sanırım katlanabilenlerden,bir ara parfümeriye uğrayabilirsem mutlaka alacağım.Postu ayrıca gelecek.
Bunların dışında kozmetik olarak MAC Club far aldım,fotoya eklemeyi unutmuşum.Onun da postu yakındır :)
Satış bloğuma baktınız mı? Yeni ürünler ekleyerek fiyatları revize ettim.

Hiç yorum yok: