27 Kasım 2012 Salı

Bu Aralar İstek Listem

Sadece ihtiyacım olan şeyleri istemeye çalışıyorum :) Size gösteremedim daha ama kendimce bir bitirme projesi
içindeyim kozmetiklerimi,ama almamaya devam diyemiyorum hele ki yılbaşı vs gibi zamanlardaki indirimler kofreler çok fena gözüme batıyor beni al diye :)

Eveeet,bu listede cilt bakımına yönelik doğal içerikli ürünler ve özellikle likit fondoten ve mac msf naturalımı düzgün uygulayabilmek için fırça ihtiyacım da vardı.Cilt bakımımı rare blossomdan halletti-ğimi sanıyordum ki gelen ürünler nisan 2011 üretim çıkıp koku ve kıvamları hoşuma gitmeyincegeri  gönderdim,bi iki güne başka siteden tekrar alacağım.Fırçalarımı da black friday kapsamında sigmanın yaptığı free shippingden aldım,kargolanmalarını bekliyorum dört gözle :) Neler aldım derseniz ; synthetic kabuki 5 brush set (F80,82,84,86,88) , E25 blending, E35 tapered blending, E70 medium angled shading ve P86 precision tapered,hepsi ihtiyaçtan alındı,small blending istemiştim ama sitede kalmamıştı,çok üzüldüğümü itiraf etmeliyim. Bursaya MAC açıldı fakat hem parama kıyamıyorum hem de mac ten tek fırçam 109 nerdeyse 1.5 yılı geçicek hala kıl döküyor şekli bile bozuldu!!!

Şimdi ihtiyaç listeme dönersek;

1) Sabitleyici toz pudra ; İnglot yada Nars düşünüyorum,Narsın fiyatı İnglotun 2 katı,bir ara karar vereceğim ama ikisi de şehrimde yok :(







2) Maskara ; kürkçü dükkanıma geri dönüp Estee Lauder Sumptuous alacağım,hatta extreme olanından! Şu anda YSL volume shocking kullanıyorum ama estee kadar tatmin etmiyor beni.



3)Göz içime siyah kalemi çerçeveleyemiyorum,bembeyaz ten ve yeşil göz ikilisine sahip olunca günlük makyajda fazla dikkat çekici oluyor,o yüzden kahverengi ve göz içine ve kirpik diplerine çekildiğinde bozulmayan bir kalem arıyorum, Estee double wear iyi diye duydum,bir de Ysl in varmış ama kahvesi var mı,tam adı nedir hatırlayamıyorum şu anda,bileniniz varsa hatırlatabilir mi??





5)Kirpik kıvırıcı,son zamanlarda bloglarda ve vloglarda yapılan makyajlara dikkat ettim de kirpik kıvırıcı kullanıldığında gözler çok daha güzel görünüyor.Nars yada She Uemura nınki arasında kararsızım,hoş,ikisine de ulaşamam bulunduğum şehirden :(



6)Bronzer,aslında bronzerdan çok yüzümü konturlemek amaçlı bir ürün istiyorum,bronzerların içinde sim sv oluyor ve kontur işleminde kullanılamıyor,bir de yüzüm bembeyaz,kirli yada turuncu durmayacak birşeyler lazım ama bu konuda çok cahilim itiraf ediyorum,yardım edin kızlar.Nars,estee,givenchy vs....? Siz ne önerirsiniz?

Bunların dışında kışa uygun bir renk ruj alabilirim,hafif kahvelik içeren gül kurusu olabilir,bir de nude ruj istiyorum ama elime çok var,onları bitirmeden çok avantajlı denk gelmezse almayacağım.

Bir de daha çıkıp gezmedim ama holiday setlerden belki gönlümü çelen olursa alırım,özellikle göz makyajı için olanları...

Sizin istedikleriniz neler bu aralar?


Hiç yorum yok: