17 Ekim 2012 Çarşamba

Missha BB Cream Perfect Cover vs Missha Vita Matte Cream

Evet sevgili okurlarım,bb krem dosyasını açma vakti gelmiştir,gün bugündür!


Öncelikle söylemeliyim ki bu kremleri nette biraz araştırdım ama ten üzerine uygulanmış düzgün resimlerini pek bulamadım,youtubeda videolarda ise ışık vb nedenlerden net değildi,o yüzden ayrıca fotoğraflayarak yorumlamak istedim.

2 ay önce misshanın online türkiye sitesinden aldım,güvenilirlik açısından tam puan aldılar,ürünler orjinal kesinlikle!Fakat numune açısından sınıfta kaldılar,signature bb krem ve temizleme yağı numunesi istemiştim,gerçekten bu ikisini merak ediyordum fakat elimizde yok diye bir neden gösterdiler :( Bu ürünün satışını yapıp ellerinde nasıl numune kalmaz bilmiyorum,o yüzden diğer 2 ürünü deneyemediğim için uzunca bir süre almayı planlamıyorum,belki mağazada satışa sunulur ve dener de alırım.

İnternetteki araştırmalarım sonucu perfect cover no:21 ve no:13 arasında kalmıştım,yaz aylarında olduğumuzu düşünerek ve sitede no:13ün de bitmiş olması sebebiyle rastgele dedim,21i attım sepete! Vita matte ın ise numarası yok ama ilginç bir biçimde tüpten çıktığı koyu halden eser kalmıyor,teninizle gerçekten tamamen bütünleşiyor.


Perfect cover ; spf 42 uva + uvb korumasına sahip,gerçekten de güneşten koruyor,yazın son günlerinde izmirde kordonda bu kremle dolaştım,yanmadım! Bu kremi sürdüğüm akşamlarda ve akabindeki birkaç günde cildimde ekstra bir canlılık gördüm,cilt rengimi de açık tutuyor yani beyaz görünüyorum o birkaç gün de.Kırışıklıklara etkisini bilemeyeceğim çünkü şu an için kırışıklığım yok şükürler olsun,fakat anti age olarak nemlendirmesi ve spf si etkilidir diye düşünmekteyim.Sürüldüğünde cilde canlı bir görüntü veriyor,tabii bunda içindeki spf nin de katkısı var,cildime ekstra nemlendirici sürmeden direk uyguluyorum,nemlendirmesi yeterli,fakat oksitlenince boynuma göre hafif grimsi kalıyor :( Sivilce yapma konusunda tereddütlerim var,birkaç sivilcem oldu evet ama dönemsel mi kremsel mi tam karar veremedim,aslında sivilce iyileştirme özelliğini vurguluyor krem.Yazın karmadan yağlıya dönen cildimde T bölgem hariç kullanmış olsam da toz pudra yada msf ile sabitlemek,hatta gün içinde bir iki kez pudrayı tazelemek zorunda kaldım.



Vita Matte ; Bu krem perfect cover a göre daha yoğun kıvamlı,daha koyu renkli fakat cilde yedirildikten bir süre sonra cilt rengiyle gerçekten bütünleşiyor hatta hafif pembemsilik veriyor (zaten pembe alt tonluyum). Spf 20 koruması ve yanılmıyorsam uva+uvb bunda da mevcut.Ben bunu T bölgeme kullanıyorum fakat matte dediğine bakmayın bu da maalesef pudra istiyor,belki kış mevsiminde bu düzelir.Cilde sürüldüğünde perfect covera göre daha mat bir duruşu var ama tam mat değil,ne de olsa güneş koruması var.

Kapatıcılık vita matte de perfect covera göre daha yüksek.Yani perfect cover az-orta ise bu ortadır sanırım ama ikisinden de fondoten performansı beklemeyin lütfen!Eğer kapatılacak çok kusurunuz yoksa kremden önce sorunlu bölgelere kapatıcı uygulamanız doğru olacaktır.Yoksa fondotenlere başvurun.

Sonuç olarak 2 ay boyunca hergün düzenli kullanmasam da dışarı çıkıp makyaj yaptığım hergün düzenli kullandım.Cildime iyi geldiğini gözlemledim.Kullanmaya devam edeceğim,20ml lik perfect cover ın daha yarısına bile gelmedim ki lila kutudan aynısı daha geldi,yani daha uzun süre idare ederler beni.Daha iyisi karşıma çıkmazsa da uzunca bir süre bunlarla yola devam ederim,bittikçe yenilerim,hatta kış için siteye geldiğinde no:13ü de alacağım.

Sormak istedikleriniz için yorum bırakabilirsiniz.

 elimin çıplak hali


soldaki perfect cover no:21  sağdaki vita matte





20 dk bekledikten sonra oksitlenmiş halleri


yandan da çektim normal tenimle aradaki oksidasyon farkını görebilin diye






2 yorum:

esopo dedi ki...

Bende M vita sipariş ettim.Zaten 21 no istiyordum resimlerinde de 21'e yakın olduğunu gördüm.İçimi rahatlattın sağol. Cildim yağlı/problemli uzun zamandır araştırıyordum.Yazın bilgilendirici olmuş. ^^

merqure dedi ki...

Öncelikle yorumun için teşekkürler.
Birilerinin işine yarayan birşeyler yazabilmek gerçekten mutlu etti beni.
Cildin problemliyse içinde yüksek oranda spf içerdiği için mutlaka iyice temizlemeni öneririm,cleansing oil + normal yüz temizleyicin + tonik gibi mesela,yoksa sivilce yapabilir.