15 Ekim 2012 Pazartesi

Lila Kutu Ekim 2012

Evet,ayın 15i geldi çattı,lila kutucuğum kapıma dayandı! Pek severim ben kendisini,zira
vanilya clubla yıldızım barışamamıştı ve 2 ayın sonunda üyeliğimi iptal ettim!

Bu ay lila kutu beni çok memnun etti neden mi?

-Missha BB Cream numunesi görmek istiyorum kutularda diye birkaç kez mesaj yollamıştım ve bu ayki kutudan tatminkar bir boyda çıkageldi! Gerçi biraz geç kaldı,ben yaklaşık 2 ay önce hem perfect cover hem de vita matte almıştım (yakında yazısı burada,resimleri hazır bile!) ama olsun,deneyememiş birçok türk hanımına ulaşacak kendisi! Ayrıca ten rengimin açık olmasını da dikkate alarak no:23 değil no:21 yollamışlar,benden kocaman bir "+" :)

-Rare blossomla devam ediyorlar yollarına,bence iyi de ediyorlar,ecocert sertifikalı bir türk markasını tanıtıp yaygınlaşmasına katkıda bulunmak takdire şayan! Yalnız ya dikkat edilmedi yada aradan birkaç kutu geçti kremi bitmiştir diye düşünülüp tekrar aynı gündüz kremi yollandı,olsun,bana yazın ağır gelmiş ve kullanamamıştım,geçenlerde lila kutudan aldığım seyahat boyun içinden de aynısı çıktı,bu gelenle beraber 15ml gündüz kremim oldu,kışa hazırlık:) Lila kutuda rare blossom videosunu izlerken saç bakımında daha krem çıkaramadıklarını çünkü içeriğine ve işlevselliğine dikkat ettiklerini söylemişti firma yetkilisi.Fakat şimdilik şampuandan başka saç bakımı adına onarıcı jelden bahsetmişlerdi,ben de merak etmiştim,3D Matrix teknolojisiyle her zaman saça bakım yapar ve korur demişti,bu ay 20ml boyu geldi!Saçlarım oldukça uzun fakat 2-3kez yetirebilirim sanıyorum.

-Kutuya ürün koyarken cilt tipime dikkat edilmiş ve ona uygun temizleme sütü konmuş,bu da kocaman bir "+" :)

Gelelim diğer ürünlere,rebul kolonyanın birkaç kutu öncesinde mandarinlisini yollamışlardı ve kapağı açar açmaz migrenim tutmuştu! Bu sefer yaseminli yollamışlar,tereddütlü açtım ama çok ferah çok hoş kokuyormuş,çantamda yerini alacak.Cosmed leke karşıtı krem ise "eh işte",önceki kutudaki isis pharmadan iyi değil.Moschino pink ise güzel kokuyor ama 1 ml parfüme bence pek gerek yok,zaten gidip sıkabiliyoruz :) Yine de kutunun her telden çalması adına güzel olmuş.




Bu aylık benden bu kadar,sizin lila kutunuzda neler var?Memnun musunuz bu ay?

Hiç yorum yok: