12 Ekim 2012 Cuma

İnglot alışverişim

Merhabalar

Bulunduğum şehirde inglot yok maalesef :( Fakat üniversiteyi okuduğum şehirde vardı ve ben inglot aşkına
o zamanlar düşmüştüm. Bilmeyenler için siteyi incelemek ve daha detaylı bilgi almak için tıktık

Gelelim konumuza... Kış için nude palete ihtiyacım vardı,elimde the balm ın nude tude u var ama ben daha mat farları istediğimden inglota bakmaya karar verdim. Mac e hiç bakmadım,evet,çünkü inglot farların yapısını ve kalıcılığını mac ten daha kaliteli buluyorum,daha da hesaplı ayrıca,özellikle palet yaptırılınca.

Aşağıda 2 ayrı palet göreceksiniz,6lı kare paletin fiyatı 109 tl, 5li yuvarlak paletin de 79tl idi ben aldığımda (yaklaşık 1 ay oluyor) Ve inglottan bir seri aldığınızda devam ürünü %30 indirimli oluyor,ben de 2 adet göz farı fırçası ekledim alışverişime.

Ben susayım da fotoğraflar konuşsun :)

Sormak istedikleriniz varsa ben buradayım!

EDİT: renklerin numaralarını yazıyorum arkadaşlar

6lı kare palet için soldan sağa üst sıra : matte 329 , matte 344 , matte 353
                                             alt sıra : matte 357 , matte 378 , pearl 399

5li palet için soldan sağa : amc 63 , matte 363 , pearl 409 , pearl 444 , ds 471





 küçük parmağımda paletteki en sağdaki renk var.Kolumdaki sıra ise palet ile uyumlu




 paletin üst sırası,kolumdaki sıra palet ile uyumlu,parmaklarımdaki sıra palet ile zıt

 paletin alt sırası,paletle parmaklarım zıt,kolumda ise yukarıdan aşağıya gidiş palette sağdan sola gidişle uyumlu


 ışıltılı pembeyi ayrıca göstermek istedim,net bir pembe değil aslında,bunu sadce göz kapağıma uygulayıp koyu mor-boz renkli inglot eyelinerımı çekip rimelleyip bitirebiliyorum göz makyajımı.
 8OHP
29PO

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzeller, güle güle kullanın.
farların numaralarını da yazarsanız süper olur : )

merqure dedi ki...

tabii ki,birkaç ufak tefek işim var,sonrasında hemen bakarım