16 Ekim 2012 Salı

Avon Extralasting Lipsticks/Rujlar

Merhabalar,son alışveriş postumda yayınladığım avon extralasting rujlar için post yapmam istenmişti
Melal hanım tarafından,söz verdiğim gibi karşınızdayım.

Öncelikle seriyi genel olarak yorumlamam gerekirse,rujların yapısı yumuşacık,hatta o kadar yumuşak ki,sürerken hafif hafif parçalanabiliyor resimlerde de göreceğiniz gibi (özellikle temizlemedim anlaşılabilsin diye). Açık tonların kalıcılıkları normal bir avon ruju gibi,koyu tonlarda ise silmekte zorlanıyorsunuz.Gramajı ne katalogda ne de ürünün üzerinde yazmıyor ama pek fazla olduğunu sanmıyorum,en fazla 1.8 gr civarındadır.Katalog fiyatı 20.50,fakat indirime sık girmese de 9.90a kadar düşebiliyor.

Şimdiyse geçelim renklere :) Bu arada özellikle kolumda örnekledim ki dudaktan dudağa renk vermeleri değişiyor diye düşündüm.Benim dudaklarımda en açık renk bile mutlaka daha koyu ve pembemsi-kırmızımsı durur genelde çünkü.

Lasting pink



Rose creme





Sunset




Eternal flame




Totally twig




Enduring wine






Mauve ice





Cappucino




Tırnaklarımı görmezden geliniz,evde oje denemelerim idi,ışık sonbahar havasına göre nispeten iyiyken bir an önce resimlemek istedim ve tırnaklarımı temizleyemedim.

Siz hangi rengi beğendiniz?

2 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Canım tüm rujları swatchladığın için teşekkür ederim.
Totaly twig kahveye çalan bir renk mi?
Enduring wine ve lasting pink güzelmiş, rose creme'yi merak ediyordum ama baya bi canlı pembeye benziyor.

merqure dedi ki...

rica ederim :)
totally twig kahve-mor-bordo arası değişik bir renk,benim dudaklarım pek dolgun değil ama biraz kalın dudaklılar için tam kış rengi bence.
rose creme oldukça canlı duruyor benim dudaklarımda.
lasting pink,enduring wine ve sunset benim favorilerim,aslında rose creme i de katabilirim bunların arasına.