14 Şubat 2012 Salı

Estee Lauder Signature Hydra Lustre Lipstick - 28 Mocha

Şu yazımda bahsettiğim setin ilk rujunu yorumlayacağım sizlere.
Aslında Estee markasına ayrı bir sempatim var,hem kaliteli buluyorum ürünlerini hem de eş kalietlilerine göre daha uygun olabiliyor fiyatları.

Bu rujun setini yılbaşında kofre olarak almıştım ben,içindeki renkleri deneyecek tester ürün yoktu,sadece bu numarasının testerı vardı,biraz koyu mu diye düşünürken amaaan hiç bu renkte bir rujum yok diye alıverdim,sonradan öğrendim ki geçen sonbahar çok modaymış mocha rengi.
Kofredeki 5 ürün de tam boy. Kokuları çok hoş,nasıl tarif ederim bilmiyorum,hafif meyveli,hafif de çiçeksi biraz da baskın bir gül kokusu sanki. Rujların yapıları gözüme sert göründü,nasıl hydra lustre olabilirler ki dedim,ama dudağımda tester ürün denemeyi sevmediğimden,talihime bıraktım artık ne olucaksa dedim :) Bazı bloglar yazın rujun resmen eridiğini yazmış,sanırım ona göre saklamak gerek. Dudağıma sürdüğümde gerçekten de nemlendirdiğini,çatlak,kopmuş dudak derimi bile bir miktar gizleyebildiğini gördüm. Kalıcılığı da bence hydra yapılı bir ürüne göre çoook başarılı,şöyle ki;yılbaşı akşamı erkek arkadaşımla dışarı çıktık,yaklaşık 5-6 saat dudağımda bu serinin daha sonra tanıtacağım başka bir rengi vardı,biraz dudak kalemiyle desteklenmişti sadece ama öyle kat kat sürülmemişti,pıtpıtlarla sürmüştüm,ve hiç tazelemedim,yedim içtim o gece ve gecenin sonunda %50den fazlası dudağımdaydı!
Şimdi de 28 - mocha rengi konuşsun;dudağımda kalem,pudra fondöten vs yoktur,sadece size göstermek için 2 kat sürdüm direkt rujdan.





en üstteki dudağımda gün ışığında çekilmiş hali,diğer fotolar farklı farklı ışıklarda çekildi,renge en yakın olanı ise en alttaki dudağımdaki hali ve de rujun açık bir şekilde boydan boya yattığı :) hali.
Kofrenin fiyatı : 100tl,ben douglas parfümeriden almıştım

Hiç yorum yok: