28 Şubat 2012 Salı

Avon Smoke and Mirrors Makyaj Serisi

Bu seri K3te satışta fakat temsilciler panoramadan bir önceki ay örnek ürün olarak satın alabiliyorlar. Ben de durur muyum! Renkleri görünce hemen denemek istedim,netten biraz araştırdım ve nude infused ruj hariç tüm seriyi aldım.


Seride 2 adet 4lü far paleti bulunmakta
Smoke and Mirrors ; açık yeşil , koyu yeşil-gri arası ara bir renk, şeftali-pembe arası bir renk ve tatlı bir mor
Renkleri bazsız koluma parmaklarımla sürdüm,yani ilk halleri parmaklarımdaki halleri,kendi aplikatörüyle uygulasaydım sanırım daha da renk verirdi çünkü tene değdiği ilk an yapışıp kalıyor,yani parmağımdan koluma daha az pigmentli sürüldü.
Mystery ; açık mor-lavanta arası, açık pembe-şeftali-coral arası, canlı coral,hoş bir kahve tonundan oluşuyor, açık pembe-coral arası olan renk ile lavanta olan rengin pigmentasyonları yeterli gelmeyebilir ama ışıltıları harika,sim yok sanki sedefli gibi...



Super Shock gel eyelinerlar iki farklı renkle tekrar aramızda!
Blackberry kavhe alttonlu koyu mor,içerisinde mor ışıltılar var ama küçükler öyle sim sim durmuyor kesinlikle.

 Golden Fawn tanımlanamaz bir renk,evet,içinde altın tonu var ama sanki şampanya gibi de,resimlerde neyseki rengini tam yansıtabildim. Kaliteler yine aynı supershock kalitesi,bioderma h2o ile yaklaşık 10. ovalamamdan sonra çıkarabildim kolumdan.

Seride 3 adet ruj mevcut,ben 2sini aldım.

Apricot Mystery ; buna duochrome mu desem ne desem bilemedim(?) coral alttonlu,içinde mavi-mor-turuncu sedefler bulunan,hafif yanar-döner,kremsi yapıda bir ruj.Nemlendirmesi gayet güzel.

Purple Hazed ; bu da duochrome denilebilecek bir renk,yapı olarak apricot mystery ile aynı. Rengi açık mor-lila baz üzerine mavi-pembe-mor sedefler barındıran,yanar döner,özünde açık lila olan bir ruj.
İki rujun da yapısı opak değil,özellikle purple hazed sheer yapılı,resimlerde üst üste 4-5 kat geçmişimdir.

Son olarak koleksiyonda 2 oje mevcut.
Apricot mystery açık coral tonunda kremsi yapılı ne canlı ne de soluk bir renk,hatta sürdüğümde flormarın bir rengine çok benzettim,bulursam rengi de yazarım.2. katta tam rengi elde ettim.
İllusion ise çoook açık mint yeşili renk düşünün,bunun ışıkla yansıma yaptığını,mor-gri sedefli gibi durduğunu,hah,işte o renk! 3. katta tam rengini verdi ama olsun,pek sevdim bu rengi ben.



Bu arada avon ojelerini yapısı değişmiş,kremsi ojeleri sürmesi çok dertliydi önceden,çizgi çizgi olurdu,kurumazdı,fenalık getirirdi bana,ama şimdiki ojeler iki eli sürüp bitirdiğimde ikinci kata başlayabileceğim kadar hızlı kuruyor,en fazla da yarım saate donuyor yani darbelere dayanıklı hale geliyor.


9 yorum:

Junkhead dedi ki...

Canım blogunu şimdi keşfettim :) Ben forumdan Junkhead :D Güle güle kullan hepsini de ! En çok ilk far paletini ve blackberry kalemi beğendim . Öperiiim !

http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

merqure dedi ki...

Teşekkürler,ben de ilk far paletini daha çok beğendim,kalemlerin ikisi de şahane! tanıdım canım :)

kibele dedi ki...

kalemlerin ikisi de çok güzel görünüyor ya, alıp almamakta kararsızdım şimdi mecburen ikisini de alcam :))

Unknown dedi ki...

güzel günlerde kullaaan :) bende yeni keşfettim bloğunu forumdan simyaser bende ;) kalemlerin ikisinide çok beğendim, almayı hatta stok yapmayı düşünüyorum. Birde ikinci far paleti tam benlik oda alınacak sanırım :)

merqure dedi ki...

kibele,simyaser kalemler gerçekten güzel,sürerken yağ gibi kayıyor :)
Simyaser ben de k4te tekrar birer tane stok için alabilirim sanırım.

SaR dedi ki...

Çok çok beğendim cnm özellikle de rujları sana çok yakışmışlar :) Güle güle kullan

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Canım far ve ruj bende aldım , far'ı hiç kullanamadım henüz ama rujları fena değilmiş avonun...sevdim...iyi günlerde kullan sende...

merqure dedi ki...

Sar,teşekkür ederim canım...
Princess,avonun çoğu rujlu fiyatına göre (indirimdeyken alınırsa) oldukça başarılı bence,teşekkürler,sen de güle güle kullan...

kitten dedi ki...

ben de indirimde purple hazed ve mystery paleti alsım, paletin renklerine bayıldım çok tatlı renkler:)