21 Şubat 2012 Salı

Avon True Colour Eyeshadow Quads

Avonun 4 lü seri farları benim çok hoşuma giden bir seri.  Kahverengi, pembe, yeşil ve mor paleti var fakat yeşil ve morluyu kulanmadım,satışta. Renk verme açısından oldukça başarılı,bazsız ve bazlı hallerini bu açıdan inceleyebilmeniz için koydum.
Birbiriyle uyumlu 4 renk,genelde en açık rengi tüm göz kapağına uygulayabilir yada sağ üstte olan 2. açık rengi tüm kapağa uygulayıp en açık rengi kaş altına aydınlatma amacıyla uygulayabilrsiniz. alttaki koyu renkleri ise istediğiniz gibi sürüp sürüştürün,tamamen sizin yaratıcılığınıza bağlı!

Kalıcılığı açısından çok konuşamaycağım çünkü sanırım hep bazla kullandım,sabah makyajı yapıp  akşamın bi vakti çıkarırdım bunları kullandığım zaman. Ama bazı her makyajımda kullanıyorum ben,bu farlara özgü değil yani,inglot olsun loreal olsun the balm olsun stila olsun... 

Bence şans verilmesi gereken farlar bunlar,ucuz ama oldukça kullanışlı bir palet,eski yan yada 2li 3lü 4lü sütundan oluşan avon farlarına benzemiyor yapısı,onlar sert,mat ve pigment fakiriydi,bunlar ise yumuşacık,kremsi ve en açık renkleri hariç oldukça yoğun pigmentliler,en açık rengin pek pigmentli olmaması aslında avantaj,birden bembeyaz olmuyorsunuz,koyu kaçan makyajınızı hafif hafif açabiliyorsunuz açık tonuyla.Kahve paletteki açık ton kahve-bej ; pembe paletteki açık ton pudra-pembe-bej barındırıyor içinde.

Katalog fiyatı 29 tl,indirim zamanında 14 tl ye kadar düşüyor ama bu yılda 1 yada 2 kampanya oluyor genelde.

 bazsız pink sands
 inglot baz üzerinde pink sands
 bazsız
 bazlı
 bazsız
 bazlı
 kolumdaki olsan sağa ve paletteki sol üst sağ üst sol alt sağ alt sıraıyla yakın çekim




 paketi gayet şık ve sağlam

 belli olmasa da özellikle açık renkler göçmüş durumda,koyu renkleri crease yada blending işlemi için çok az kullanıyorum çünkü
 bu paletteki farların hepsi sedefli ama öyle aman aman bir ışıltı kesinlikle yok,tatlı bir sedef sadece
 sol üst
 sağ üst
 sol alt
 sağ alt
 sol üst
 sağ üst
 sol alt
 sağ alt

 kutusunun arka kısmında ürünle nasıl makyaj yapılabilire dair ufak bir resimli anlatım var
 palette 2 mat  (sağ sıra) ve 2 ışıltılı-sedefli far mevcut (sol sıra)
 sol üst - belli olmasa da ne kadar çok kullanmışım göçmüş

 sol alt
 sağ alt
 sağ üst - bu da belli değil ama göçmüş

 sol alt


 bazsız
 bazlı - bu iki resimde görüldüğü üzere sağdan ikinci renk bazlı mora dönük kahve iken bazsız kızıla dönük kahve oluyor
 bazsız
 bazlı
 bazlı
 bazsz
bazlı

Hiç yorum yok: