4 Ocak 2011 Salı

Avon Color Trend VS Deborah Rosetto Atomic Red









Bu yazımda size renkleri birbirine benzer ama yapıları tamamen farklı iki rujdan bahsedeceğim : Avonun color trend serisinden sunset pink ve Deborahın atomic red serisinden 09 numarası. Ben ilk olarak avona sahiptim,rengi tam aradığım nude pink-beige tonlarındaydı ama yapısı tam bir felaketti!! Altında bol nemlendirici ve üzerine nemlendirici glosslarla biraz olsun o dudakta yarattığı pütür pütür hissi,kurutmasını ve toplanmasını önlemeye çalışıyordum ama dudaklarım bu rujla yaptığım makyajdan sonra mahvoluyordu,,. Rengine en yakın bir ürün arayışındaydım,geçen yıl bir parfümeride benzer rengini gördüm ama nerde diyordum kendime ki bikaç gün önce deborahla tekrar karşılaştım! Deborah rujun yapısı yumuşacık,kalıcılığı orta seviyede ama avondan çok daha iyi,dudaklarda pütüt pütür hissi yaratmıyor ve en önemlisi kurutmuyor!! Deborah avona göre çok daha az bir pembe daha doğrusu mauve tonlu ama bu dudakta hemen hemen hiç bir fark oluşturmuyor. Denedim,sürdüm,karşılaştırdım ve size öneriyorum!! Fotoda önkol iç yüzünde solda deborah sağda avon var,ön kolda mauve farkı belirgin ama dudaktaki hallerine bakın bi... Çok hoş değil mi!!?
PS: Dudaklarım yine pütürlü duruyor ama  bu benim hatam,dudak balmımı kaç gündür bulamadığımdan bu soğuk havalarda sıcak-soğuk derken oldu,rujun yapısı gayet iyi yoksa...

Hiç yorum yok: