25 Aralık 2010 Cumartesi

Can sıkıntısıyla gelen...











Aslında şu anda TUS çalışıyor olmam gerekli,bir sürü kalın kitaplar,akılda tutulması zor kelimeler... Ama bendeniz canı sıkılınca ne yapar?? Makyaja sarar tabii ki de!! Bu sefer sizlerle paylaşayım dedim,profesyonel olmadığımı hatırlatmakla birlikle eleştirilere açığım. Daha iyisinin yolu eleştirilerden geçer. Haydi şekerler,yorumlarınızla fotolara hayat verin... Ortadaki resimde kullandığım malzemeler var,sormak istediklerinizi yorumlarda dile getirebilirsiniz.

2 yorum:

cecilia dedi ki...

yeşilli olan çok göz alıcı duruyor ama ilk makyajında çok başarılı, bence daha sık yapmalısın cnm sevgilerrr..:)

merqure dedi ki...

teşekkür ederim canım,aslında bu yıla kadar çok makyaj yapardım ama okuldan dolayı öldüm bittim desem yeridir,anca evde arada bi can sıkıntısıyla kendimi makyaja verebiliyorum :D