10 Ocak 2013 Perşembe

Çantamın İçindekiler


Uzun zaman önceleri bloglarda görür ve okurken çok eğlenirdim,fotoğrafları görmek içimi açardı nedense...
Şimdi de youtube vloggerlarda videoları görüyorum. Eğer siz de benim gibi bu yazılardan hoşlananlardansanız diye bir de ben eklemek istedim çantamı.


Çantam ninewestten,yanlış hatırlamıyorsam 3 sezon öncesi kışa aitti.Bir daha ninewestten birşey almam diyen ben,bu çantayı görünce yine dayanamadım.Neden mi dersiniz,daha önce bir sürü para bayıldığım çantam aldığımın ilk birkaç ayına sapının kenarlarından kopmaya başladı,döküldü resmen pul pul kenarındaki biye tarzında kaplaması.O sözümü bu çantayla deldim,ama bunun da ortasındaki fermuarı çok çabuk bozuldu,geri götürdüm,değiştirdik dediler ama anladım ki aynı fermuarı "düzeltmişler",çünkü haftasına aynı bozulma tekrarladı.Bu sefer kesinlikle birşey almayacağım derken topuklu çizme aldım ama pek giymediğim için şimdilik iyi aramız. :)
Neyse,çantanın üç büyük gözü var,ortadaki göz fermuarlı ve ben buraya değerli eşyalarımı koyuyorum,içinde 2 adet cep ve 1 adet fermuarlı ufak bölmesi var.Ön ve arkasında da mıknatıslı bölme var.Ufak gibi duruyor ama içine kitabımı da koyabiliyorum mıknatıslı kısma.Astarı da pek hoşuma gidiyor doğrusu.


İlk olarak soğuk kış günlerinde olmazsa olmazlardan,eldiven ve şapka. Eldiven park bravodan,şapkaysa ablamın hediyesi. Cüzdanım da klasik kocaman bayan cüzdanı :) Nine westten. Eskidi biraz,belki alırım yerine başka,evde var bikaç tane daha,eğer sıkılırsam...


Pembe Avon meme kanseriyle mücadele ajandam.Ajandayı hep taşımıyorum doğrusu. Üzerinde tokalarım,anahtarlığım,taşınabilir belleğim.Yanında da sony mp3 çalarım ve telefon kılıfım.Ve tabii ki kağıt mendil.



Bilmeyenler için,TUSa hazırlanıyorum,dershaneye gidiyorum.Kalem kutum,daha liseden hem de.İçine sadece ince yazı kalemlerimi sğdırabiliyorum,fosforlu işaretleyiciler mıknatıslı bölmede dağınıklar.Sayfa şaretlemek için renkli ayıraç.İkinci resimde de derinlerde kalmış birkaç kalem daha ve de ikeadan aldığım saklama kabının içinde kuru kayısılar (hipoglisemiğim)


Makyaj çantam,Clinique yeniyıl setinden,oldukça işime yaradı,fırçaların boyutundan dolayı taşımak problem yaratıyordu.The body shop japanese cherry blossom parfüm yağı ve edt si.



Makyaj çantamın içi.İnglot 15bjf allık ve 1ss podra fırçası.İnglot toz pudra.MAC margin allık.Palladio herbal tinted lip balm brownie rengi.Nivea truffe rengi ruj.Clinique cream shaper göz kalemi mink rengi. YSL volume effect faux cils rimel.Rimmel match concealer kapatıcı.Lila kutudan çıkan güllü el kremi ve çok sert zamanlarda dışarda kalacaksam bir müddet dahi olsa,arganlı ve zeytin yağlı krem.Aslında rimel,göz kalemi ve kapatıcı normal bir gün için gereksiz ama 12 saatten sonra makyaj bozulmaya başlayabiliyor ve hafifçe düzeltmek için yanımda taşıyorum.

Umarım hoşunuza gitmiştir.Sevgiler...

Hiç yorum yok: