29 Mayıs 2011 Pazar

Mezuniyet Hazırlıkları

Sonunda 6 yıllık fakültem bitiyor. Hi. bitmeyecek sandığım,çoğu zaman fenalıklar basan okulum bitiyor,ama sorunlar daha yeni başlıyor.TUS,atanma,mecburi hizmet zorunluluğu,erkek arkadaşımla farklı şehirlerde oluşumuz ve önümüzü hala göremememiz (benim şehrim belli olmadığı için) çok can sıkıcı olsa da,mezuniyet heyecanı sardı işte beni de!
Bu cuma Bodrum Green Beach hotelde olacağım,ctesi akşamı balomuz var,3gün 2 gece tatil-balo düzenlendi :) Eh işimize gelen yönleri de var gelmeyenleri de  ama neyse şimdilik büyü bozulmasın.
Günlerdir elbise arıyorum takdir edersiniz ki... İzmirde talan etmediğim yer kalmadı. Ya üstüme oturan kalıpları olan kaliteliler çok pahalı yada daha uygun fiyatlılar hiçbirşeye benzemiyor derken diktirmeye karar verdim. Bu sefer de İzmirde ben hangi terziye güveneyim,referans lazım derken İzmirli bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir modaevinde buldum kendimi. Sağolsun sahibi kırmadı beni,3 haftadan az zaman kala,o yoğunluklarında aldı siparişimi.
Elbisenin modeline gelince...Mor elbisenin aynısı olucak,balık model yakışmaz bu kiloya yapma etme diyenler çok ama benim denediğim kaliteli balık modelleri çok yakıştırdım kendime,hem 40 bedenim,ne varmış ki kilomda ;) hem de topuklu ayakkabı icat edileli... Sadece üst ön kısmı platin renkli elbise gibi olucak,siyah dantelle kaplanıcak... Bi de mor elbisedeki gibi kuşağı olmayacak,terzi istersen mor kuşak yaparım kullanıp kullanmamak sana kalsın dedi :) Yorumlar yorumlar babylerim...

Hiç yorum yok: