23 Temmuz 2010 Cuma

İpekyol indirimi ve payıma düşen...

Dün forumda gezinirken ipekyola bi giriim dedim (önceki gün gittiğimde fırsatım kalmamıştı).Bu parçayı gördüm ve bayıldım ama 42 bedeni vardı,giydim emanetten de emanet durdu.Bayana 40 bedeni var mı diye sordum ama izmirdeki hiçbir mağazada küçük bedeni kalmadı,dün en son 40ı ben sattım dedi,nasıl üzüldüm anlatamam...Sonra alsancağa gittim ve ordaki ipekyola baktım,orada hiçbir bedeni yoktu,ama görevli bayan orada çok ilgilendi,sistemden baktı ve agora mağazasında 40 görünüyor dedi.Ordan Agoraya ışınlandım ama 2 adet 38 kalmıştı :( ümitlerim suya düştü derken bir dener misinz dedi görevli ve giydiğimde tam da bedeni benlik dikilmişti sanki.Hemen aldım tabii,%70 indirimli hali de cabasıydı  kızlar...Sene başından beri daha uygun markalara baktığımda kalıbı güzel bir şey bulamamıştım,ya alt kısmı potluk yapıyordu ya yırtmacı yoktu ya rengi kötüydü vs...Ama bu herşeyiyle istediğim gibi...
PS:anlamadığım,fuşya gece kıyafeti bakmıştım ve 42 olmamıştı,kolsuz bir gömlek bakmıştım 42 anca olmuştu ama bunda enden bu kadar beden fark etti?Açıklayacak var mı kızlar aranızda?

Hiç yorum yok: