14 Haziran 2010 Pazartesi

Kristal Küre ve Dawgs Hediyem

Kristal Küre bloğunun sahibi her hafta değişik hediyeleri okuyucularıyla buluşturuyor.Yaklaşık 3 hafta önce de bu sevimli terlik-ayakkabıları 2 okuyucusuna armağan ediyordu,tek bir şartı vardı,bu şirinelere neden sahip olmak istediğimizi güzel bir sloganla anlatmak.Firma sahipleri de bu sloganları okuyup en beğenilene ulaşmayı amaçlıyorlardı.Bir çifti de bana çıktı :) Bence çok şekerler,cerrahi üniformanın altında çok güzel duruyorlar,haftaya anestezi stajıma başlıyorum,bol bol giyeceğim kendilerini.Fotoları farklı açılardan çektim ki nasıl oldukları anlaşılabilsin,ister terlik ister sandalet tarzında pratik ve şeker bir ürün.Numaramı 37-38 demiştim,ama 38 epey büyük geldi,çorapla kullanacağım için pek dert etmiyorum ama.Görüşürüz kızlar!!

Hiç yorum yok: