14 Nisan 2010 Çarşamba

Dermalogica siparişim ve hediyem



Bugün dermalogica active moistim de geldi kızlar çilekten.Farklı bir mail adresiyle sipariş verdim ve dudak kalemini de kaptım!Bu arada şu makyaj seti vardı ya hani bilmem kaç dolar üzerinde bedava,neden onun için sipariş vermedim acaba diye düşündüm şimdi.Sonuçta temizleyici ve krem bu fiyatı etmiştir kesin....Kalem çok hoşuma gitti,hatta hemen bi makyaj yapıverdim resimleri göstereyim diye..Bikaç resim gelicek bu postla,yüzümdeki sivilceler için kusura bakmayın kızlar,tedavi alıyorum...


bir de bu makyaja uygun göz makyajı yapayım dedim,liner pek çekemem zaten biraz batırmışım,resimlerin de tam rengini tutturamadım fotolarda,yine de bi iki tane ekleyeyim dedim kendime şimdi nedense?? :)


Bu arada sağ gözümdeki far ile sol gözümdeki farın rengi farklı kızlar,fark edeniniz var mı? :)

2 yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

dudakların çok güzel görünüyor :) ruj mu sürdün yoksa tamamen kalemle mi boyadın?

merqure dedi ki...

teşekkür ederim güzelim..kalemle çerçeve yaptım,bir de baz oluştursun diye biraz dudaklarımı karaladım,hafifçe ama,sonra da ruj sürdüm üzerine...