31 Mart 2010 Çarşamba

Fikri mühim olmak



Ben blog alemine son 4-5 aydır aşinayım,daha önce neden fark etmedim ben de bilmiyorum...Önceleri çoğumuzun iyi bildiği bir forumda birçok ürün hakkında görüş paylaşmak için kaydolmuş ve birçok arkadaşımızın bloğunu bu şekilde takip etmeye başlamıştım.O bloglardan birinde fikri mühimden bahsediliyordu.Ben de kaydoldum ve merakla beklemeye başladım.Teklif gönderilen birkaç kampanya bana göre değildi o yüzden kabul etmedim.Sonra kozmetik vb ürünlere olan aşırı ilgim dış görünüşe verdiğim özenle birleşince diş fırça ve macunu hakkında yapılan kampanya davetini geri çevirmedim.Colgate sensitive pro-relief orjinal boy macunu,15 adet 20şer gramlık sampleları,bir adet diş fırçası ve gloria jeansten bedava kahve kuponuyla geldi paketim.Bi mutlu oldum görünce anlatamam!Tabi ürünleri hemen dağıttım çevremdekilere ve sonuçları beklemeye başladım.Yaklaşık 1 ay da hem ben hem de annem-babam ve yakın arkadaşlarım kullandı.Macunu çok öven de oldu diğerlerinden farkı yok diyen de.Ben genel olarak memnunum,dişlerimdeki sızlamayı %30-%40 kadar azalttı diyebilirim.Ama dişleri gerçekten sorunlu olanlarda aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum.Gelelim kullanıcı yorumlarına;babam dişlerinde 1 dk macunla masaj testinden sonra rahatlama hissettiğini ama kısa zamanda geçtiğini söyledi,ben de macunu düzenli kullanıp tekrar fikrine başvuracağımı söyledim.Anneme göre sıradan, diğerlerinden farksızdı.Bence sensodyneden pek bi farkı yok sanırım,eksi olarak ise ne beyazlatıcı etki ne de nane ferahlığı vb var bu üründe.Ama bu ürünle masaj yaptığınız andan itibaren dişlerinize belirgin bir rahatlama sağlıyor,orası gerçek!Yani çok hassas dişleriniz varsa haftada bir-iki masaj + sabah akşam fırçalama ile hemen sonuç alırsınız,diğer hassas diş macunlarında bu etki uzun zamanda alınmaya başlanıyor.Karar sizin,bence deneyebilirlerse özellikle hassas dişliler denemeli derim...

Hiç yorum yok: